Imi puteti analiza si mie cuvantul trei , va rog frumos ... ?! Dau cel mai bun raspuns !

2
Trei copii alearga
si ce clasa esti?
in ce clasa esti si te ajut
a-5-a
si nu ai invatat pana acum sa analizezi

Răspunsuri

2014-09-24T16:11:41+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T16:19:00+03:00
Trei -numeral cardinal,simplu, valoare adjectivala, functie sintactica de atribut adjectival , cazul acuzativ