Răspunsuri

2014-02-17T17:08:17+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Drept ca un stalp si  a fi de folos
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T17:09:11+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A trage un folos
a purta cu folos;
a folosi cu folos;
a nu avea niciun folos;
a fi de folos
a sta ca un stalp;
a se face stalp de piatra;
a fi inalt cat un stalp

4 3 4