Răspunsuri

2014-09-24T16:12:14+03:00
"Elevii mănâncă ceea ce profesorii au digerat."  Karl Kraus
"Un profesor trebuie să aibă maximă autoritate şi putere minimă."  Thomas Szaz
"
Profesorul deschide uşa, dar trebuie să intri singur."
"
Profesorul este ca o lumânare care îi luminează pe alţii, consumându-se pe sine."  Giovanni Ruffini
"
Un singur profesor bun este mult mai folositor decât 100 de preoţi."  Thomas Paine
"Profesorii buni sunt costisitori, insa profesorii rai ne costa si mai mult". Bob Talbert
"Profesorii creaza celelalte profesiuni".

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T16:29:05+03:00
1.Viata nu este ce ai trait,ci ce  iti amintesti ca ai trait si cum ti-o amintesti pentru a o povesti.
2.Un cantec dureaza putin ,dar ramane in amintire pentru todeauna.
3. Libertatea inseamna sa fim responsabili pentru noi insine.
4.Moartea este umbra care da plasticitate vietii.
5.Numai cu inima poti vedea cu adevarat ceea ce este invizibil pentru ochi.
6. Oamenii de geniu sunt meteori destinati sa arda pentru as-i lumina secolul.
7.Pentru a reusi nu este suficent sa fii stupid,trebuie sa ai si bune maniere.
Sper sa iti fie de folos ce am scris eu aici.:):):)***



1 5 1