Răspunsuri

2014-09-24T15:55:58+03:00
Pergamentul este o fasie de piele prelucrata special in trecut pentru a se putea scrie pe ea,in loc de hartie 
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T16:05:06+03:00
     Pergamentul este un suport de scriere realizat din piele de animal.
     Daca se realiza din pielea unor animale nenascute se numea vellum. Vellum-ul, datorita calitatii sale superioare (era foarte fin) era scump si de aceea se folosea mai mult pergamentul.
1 5 1