Răspunsuri

2014-09-24T15:37:56+03:00
T-i s-a citit bucuria pe fata.
Nicolae este acum scolar.
Astazi la romana am invatat vocalele si consoanele.
La ora de muzica scoatem niste sunete frumoase.
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T15:39:12+03:00
Este o bucurie să fie ziua ta.
Noul an școlar abia a început.
Vocalele sunt a,e,i,o,u,ă,â,î. 
Consoanele sunt mai multe ca vocalele.
Sunetele pot fi atât plăcute, cât și neplăcute.