Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T15:25:27+03:00
180 de grade = 179 de grade si 60 de minute
179 de grade si 60 de minute - 47 de grade si 45 de minute = 132 de grade si 15 minute
2014-09-24T15:27:36+03:00
Suplementul oricărui număr este 180-x. Unde x este măsura unghiului.
180 de grade putem să-l scriem ca 179 de grade și 60 de minute. ( 60 minute = 1 grad )
Deci suplementul lui 47 și 45 de minute = 179 grade și 60 de min - 47 de grade și 45 de min = 132 și 15 minute.
3 3 3