Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T15:17:42+03:00
Cea mai frumoasa carte din biblioteca mea este "Haide , fetita muntilor" am ales-o pentru ca ma emotioneaza si amuza de  fiecare data cand o citesc.Este descrisa traiul unei fetite fara parinti care este crescuta de bunicul ei si mai tarziu de o familie de bogati.
Fram, ursul polar , de asemenea e o carte care te face sa lacrimezi cand o citeste.Fram , este un urs crescut la circ , fara mama care tanjeste dupa locurile natele si este dus la Polul Nord
18 4 18
2014-09-24T15:25:01+03:00
,,PACALA imi place foarte mult pt ca e o carte amuzanta asa cum sunt si eu intamplarile hazlii  te deconecteaza de la orice  ,o alta carte interesanta este ,,AMINTIRI DIN COPILARIE a lui Ion creanga unde autorul descrie copilarie fara griji si probleme ale personajului nica...si sunt multe carti foarte frumoase in a mea biblioteca...
9 4 9