Răspunsuri

2014-09-24T15:14:04+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ai facut intervale?
x-8,3<16,5 <=> x<24,8 => x ∈ (-infinit; 24,8)
Poti sa ami explici mai clar
Am intrebat ceva sus...ai facut intervale?
nu
In ce multime lucrezi? In Z sau ai facut R?
Dar care este rezultatul
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T15:15:01+03:00
Nu garantez ca e corect!

x<8,3+16,5
x<24.8
x apartine (-infinit,24,8)