Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T15:04:59+03:00
Evidența veniturilor și repartizarea lor pe categorii de cheltuieli dintr-o anumită perioadă (de obicei un an) ale unui stat,organizatii familii etc. 
2 3 2
2014-09-24T15:06:34+03:00
Bugetul desemneaza in cadrul stiintei bugetare,sociologice si microeconomiei,o grupa de oameni care are in mod sustinut urmarirea stilului de viata zilnie