Alcatuiti enunturi in care cuvintele date sa aiba valorile gramaticale indicate intre paranteze:
noi(pronume personal si adjectiv)
mare(substantiv si adjectiv)
par(substantiv,verb su adjectiv)
toc(substantiv si verb)
vie(substantiv,adjectiv)
par(substantiv si substantiv)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T14:03:00+03:00
Noi suntem prieteni. 
Am pantofi noi.

Maine mergem la mare.
Ce mare e curtea ta!

Ea pare desteapta.
Doi e un numar par.

Mi s-a rupt un toc.
Eu toc (ceva de mancare)

Vita de vie creste in curte.
Pisica vie se joaca afara.

Am un par frumos.
In  gradina creste un par.

3 4 3
2014-09-24T14:07:27+03:00
Noi am cumpărat pantofii noi. Eu am o sora mai mare. Copiii au fost în tabăra la mare. Eu toc ceapă. Am cules struguri din vie. Bunicii au un par in livada.
2 2 2