1)La un meci de fotbal,suporterii echipei F.C.Arges aveau fiecare cate un stegulet sau o esarfa in culorile echipei.Daca 227 aveau esarfe,iar cei cu stegulete erau cu 292 mai multi decat cei cu esarfe,aflati cati suporteri ai echipei F.C.Arges au fost la meci?
2)Problema de mai sus se modifica astfel:
,,...aflati cati suporteri ai celeilalte echipe, ,au fost la meci,stiind ca suporterii echipei F.C.Arges sunt cu 150 mai putini decat cei de la ''.
Va rog sa ma ajutati urgent!!!!!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T13:58:18+03:00
Cati suporteri aveau stegulete?
227+292=519
cati suporteri au fost in total ?
227+519=746
este raspunsul la punctul a mai jos am scris si punctul b
2014-09-24T13:59:15+03:00
1= 227+292+227=746       
2=746+150=896
sper ca team ajutat