Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T13:52:33+03:00
Ras= animal, ras in hohote
bob= sanie, bob de mazare
poarta= poarta haine, usa
siret= viclean, snur
3 5 3
2014-09-24T14:12:20+03:00
Rasul este un animal sălbatic. Rasul este si o actiune facuta cand suntem fericiti. Bob de mazăre sau tunsoarea bob. Siret de pantofi sau adjectivul siret (ca vulpea) Verbul "a purta" sau o poarta (intrare)
2 4 2