Pentru cei de pe a VIII a: Voi cum explicati in variante semnificatia versurilor? Cam ce scrieti in general?

2
scrii mesajul care este transmis prin acel fragment, faci relatare la figuri de stil, dar asta deobicei iti cere in 3-5 randuri, astfel incat poti scrie doar asa(exemplu) semnificatia structurii date este dragostea materna fata de singurul sau fiu, prin a face tot posibilul pentru a-i face pe plac copilului. Multa bafta pe maine la simulare! :*

Răspunsuri

2014-02-17T16:49:02+02:00
Pai ce sentimente traieste autorul in acea poezie, unele figuri de stil, marci ale eului liric
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T16:52:37+02:00
Eu la semnificatia unui vers scriu:
Despre ce se vorbeste in acel vers.
ex:Cad din cer margaritare
Se poate referi la ploaie sau la fulgi.
poti spune ce imagine artistica exista : aici este imagine vizuala.

1 5 1