Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T13:35:58+03:00
3 stilouri+4 carti=120lei |x7
7 stilouri +3 carti=185lei |x3
-------------------------------------------
21 stilouri+28 carti=840 lei
21 stilouri+9 carti=550 lei
--------------------------------------
                    19 carti=290 lei
                      1 carte=15,2 lei
3 stilouri+(4x15,2)=120 lei
3 stilouri+60,8=120 lei
3 stilouri=120-60,8
3 stilouri=59,2
1 stilou=19,7lei
1 5 1
2014-09-24T16:10:02+03:00
3 stilouri+4 carti=120lei |x7
7 stilouri +3 carti=185lei |x3
21 stilouri+28 carti=840 lei
21 stilouri+9 carti=550 l
19 carti=290 lei
 1 carte=15,2 lei
3 stilouri+(4x15,2)=120 lei
3 stilouri+60,8=120 lei
3 stilouri=120-60,8
3 stilouri=59,2
1 stilou=19,7lei