Răspunsuri

2014-02-17T16:40:17+02:00
Concentratia are formula c=md(masa de dizolvat,sare in cazul tau)/ms(masa de solutie);
cum tu stii masa de solutie ,poti aplica celebra formula md=ms x c sau exprimat prin numere md= 2,75 x 17/100 tone sau  27,5 x 17 kg
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T16:58:03+02:00
Stim formula: 
c =  \frac{ m_{d} }{m_{s} } * 100
Inlocuim conform datelor problemei:
17 =  \frac{m_{d} }{2,75} * 100 apoi scriem sub forma de proportie:
 \frac{17}{100} =  \frac{m_d}{2,75}  => m_d =  \frac{17*2,75}{100} => m_d= \frac{46,75}{100} => m_d = 0,4675 prin aproximare cu o sutime prin lipsa obtinem : 0,46 t. Deci cantitatea de sare care se gaseste in 2,75 tone de solutie este 0,4675 t adica 0,46 prin aproximare. Success!
4 5 4