Răspunsuri

2014-09-24T10:05:54+03:00
Uitate in carte si copiaza111111111111111111 de randuri

copii de 11 ani ...........
copii de 11 ani ....... . eu am intrebat daca stie cineva un titlu nu sa citesc in carte 111111111 cate ai zis tu acolo copil- o .
insemnarea copiilor intr-o familie
Cel mai inteligent răspuns!
  • alt
  • Începător
2014-09-24T10:11:50+03:00


ai putea sa pui titlul importanta copilului in familie


1 5 1