Răspunsuri

2014-09-24T09:31:17+03:00
Copilaria este darul cel mai de pret pe care fiecare copil il primeste din prima clipa a existentei sale
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T09:33:06+03:00
Parfumul copilariei,ce nu ai putea iubi mai mult?sa te joci fotbal in noroi,sau fetele cu papusile,Copilaria este inima tuturor varstelor,acum,este decat un paradis pierdut,dar asta nu inseamna ca inca nu exista in inimile noastre (sper ca te-am ajutat,da-mi un "multumesc" daca e :*)

2 5 2