Răspunsuri

2014-09-24T08:39:06+03:00
Ar putea fii 10 sau 20 sau 30 cam toate de se impart si la 2 si la 5 deci se termina in 0

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T08:40:43+03:00
Numarul este - 10 , 20, 30 ,40 , 50 , 60 , 70 , 80 , 90 ....
10:2 si 10:5
20:2 si 20:5
30:2 si 30:5
40:2 si 40:5
50:2 si 50:5
60:2 si 60:5
70:2 si 70:5
80:2 si 80:5
90:2 si 90:5
sunt mai multe incepand cu 10 si mergi tot asa din 10 in 10 adica 10,20,30, ... pana la ce numar vrei tu