Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T08:41:46+03:00
Se refera la etapele omului,la dezvoltarea lui.
Dimineata reprezinta inceputul copilariei,deoarece un bebelus merge in patru picioare
Apoi,la pranz,copilaria si pana la sfarsitul maturizarii,noi,adolescentii,adultii mergem in doua picioare
Seara,fiind batranetea,mergem in doua picioare+1 baston=>de aici rezulta ,,trei picioare,,
Ai inteles..?;0
2014-09-24T08:44:56+03:00