Răspunsuri

2014-02-17T16:24:25+02:00
Introducere: Draga...
mijloc; scopul cu care scrii acea scrisoare.. depinde de tema
incheiere: cu drag, ... sau pe curand...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T16:26:33+02:00
Pot sa iti scriu o scrisoare pentru mama ta!!vrei?
                                   scumpa mea mama,
iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine,pentru tot ce mi-ai oferit,pentru imensa ta rabdare pe care ai avut-o pentru mine.iti multumec pentru toate cuvintele de incurajare si pentru cele de mustrare.ai varsat o multime de lacrimi doar pentru mine.m-ai ajutat la greu in totdeauna chiar si in cele mai grele situatii.imi pare rau pentru clipele cind nu am ascultat sfatul tau si atunci cind ti-am iesit din cuvint.dumnezeu te-a creat ca un inger pazitor sa fii mereu alaturi de mine.te iubesc draga mam ca mi-ai dat viata pe acest pamint.tu esti pentru mine cea mai depret comoara!!!
                                                                cu drag fiica ta lucia.
p.s:te astept cu drag acasa (daca este plecata peste hotare)


am primit nota mare la scrisoare(10)sper sa ii placa profei tale
Misschocolate, dar este scrisa dupa pasii de redactare a unei scrisori?
da are intr,cuprins si incheiere si + scumpa..... si cu drag....si p.s(nu e numai decit)
ok:) mersi :*
cu pl