Datimi va rog 20 deexpresii cu cap inafara de: ,,Vai de capul lui`` si ,,Batut in cap``

2
A umbla CU CAPU mare
A umbla CU CAPU intre urechi
A fi CU CAPU in nori.
A da CU CAPU pe la icoane
e deajums..?

Răspunsuri

2014-09-23T22:05:12+03:00
A fi cu scaun la cap 
a face un lucru cu cap
a si-o lua in cap 
din cap pana in picioare
cu noaptea-n cap
pana peste cap
cu capul plecat
din capul locului
a nu mai avea unde sa-si puna capul
a-l duce capul 
a baga şa cap
a umbla cu capul intre urechi
a cadea pe capul cuiva
a-i deschide capul
nu-i cap de tara
a scoate capul in lume
a se apuca pe cap 
a fi cap taiat= 
cu capul mare
pe capete 
multumesc Adriana122000 pt ca ai raspuns la intrevare iti multumesc din inima
Cu placere!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T22:07:20+03:00
A da ceva peste cap A-i băga ceva în cap A i se sui cuiva în cap  A nu mai avea unde să-şi pună capul A-i da de cap A-l duce capul A băga la cap Cu capul mare  A fi vai şi amar de capul cuiva A scoate capul în lume  A umbla cu capul între urechi A se apuca pe cap  A fi cap tăiat A da cuiva la cap A cădea pe capul cuiva Pe capete A-i deschide capul A apuca lumea-n cap A sta şi în cap Nu-i cap de ţară
multumesc tuturor o seara buna! :)
A umbla CU CAPU mare , A umbla CU CAPU intre urechi , A fi CU CAPU in nori , A da CU CAPU pe la icoane , a fi cu scaun la cap , a face un lucru cu cap , a-l duce capul , a scoate capul in lume ,
a fi cu scaun la cap
a face un lucru cu cap
a si-o lua in cap
din cap pana in picioare
cu noaptea-n cap
pana peste cap
cu capul plecat
din capul locului
a nu mai avea unde sa-si puna capul
a-l duce capul
a baga şa cap
a umbla cu capul intre urechi
a cadea pe capul cuiva
a-i deschide capul
nu-i cap de tara
a scoate capul in lume
a se apuca pe cap
a fi cap taiat=
cu capul mare
pe capete