Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T22:01:18+03:00
Cum se masoara o marime fizica este unitatea de masura a celei marimi... de exemplu masa(marime fizica) se masoara in kilograme(unitatea de masura), cu ajutorul unor instrumente specifice(cantar...etc)
3 5 3
2014-09-24T06:38:14+03:00
O mărime fizică este o mărime care caracterizează starea unui sistem fizic. Mărimea fizică are o determinare valoarea numerică  și una calitativă
2 2 2