rezolvati problema suma nr = 1+2+3+4+5..........................+101

2
va rog sa ma ajutati am nevoie urgenta de ajutor maine am testtttt !!!!!!!!!!!!!
116
tiam fost deajutor?
da dar cum ai facut
???????????????????

Răspunsuri

2014-09-23T21:52:29+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pai exista o formula prin care putam rezolva aceasta suma Gauss.n(n+1)totul supra 2 
101(101+1) totul supra 2 ) 101x102 totul supra 2 )) 10302 supra 2 )
5151 
cum adica nu inteleg
si cum ????
Prin aceasta formula putem afla acea suma. N este ultimul numar.
a multumes mult din suflet fara tine nu as fi reusit !!!!!!!!!!!!!!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T21:52:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 
n = 1+2+3+4+5..........................+101

Folosim formula lui Gauss

n = 101 * 102 / 2 = 101 * 51 = 5151


nu am invatat inca asa ceva nu exista alta metoda sunt in clasa patru si asta este unul dintre subiectele din testul initial de inceput de a cincea
va rog
Iti dau metoda cealalalta pe inbox.