Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T21:50:33+03:00
2√3-4√3+10√2-5√2+4√6+√6-3√6=
=-2√3+5√2+2√6
La sfârșit e 3√3 , acolo ? Sau la început unde e 2√3?
Comentariul a fost şters
2√3-4√3+10√2-5√2+4√6+√6-3√6=-2√3+5√2+2√6
Uite ti-am facut eu
Comentariul a fost şters
2014-09-23T21:50:40+03:00
-5√3+5√3+5√6 Asta e rezultatul sper ca te am ajutat
Scz acolo este 5√2
Deci vine asa -5 radical din 3 + 5radical din 2 +5 radical din ț
Din 6