Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T21:43:10+03:00
Prin metoda aritmetica sau prin metoda algebrica? 
poate
nu, o sa il fac. daca esti sigura ca e scris corect
este scrisa corect
gata! hai sa scriem. e destul de mult
de la capat: [48+50x100:(28:a+6) -14]x[50-20+143-24]=42316 apoi [34+50x100:(28:a+6)]x149=42316 apoi notam pe 50x100:(28:a+6) cu b si avem (34+b) x 149=42316 desfacem paranteza si afla pe b care este 250 adica 50 x 100:(28:a+6)=250 apoi notam (28:a+6) cu "c" si avem 50 x 100 :c =250 de unde rezulta ca c = 20 si vom avea 28:a+6=20, aflam pe a =2
2014-09-23T21:46:22+03:00
prin metoda aritmetica sau prin metoda algebrica?