Suma varstelor a doi frati este 35 de ani.
Care va fi suma varstelor celor doi frati?

2
Iti da 21.5
E clasa a treia, ce impartire?
35+8=43
fiindca fiecare frate adauga la suma cite 4 ani,respectiv sunt 2 deci +8
multumesc.

Răspunsuri

2014-09-23T21:31:07+03:00
Suma virstelor va fi 43 de ani
nu ced ca e corect
"cred"
Am gresit intrebarea problemei.
dap
Care va fi suma varstelor celor doi frati peste 4 ani?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T21:34:20+03:00