Răspunsuri

2014-09-23T21:01:30+03:00
A fost  o data un om pe  care in chema Dumitru.El avea un cal  care  vroia sal vand  s-a  intalnit cu un satean pe drum care avea un magar       el sa gandit sa  eie  magarul in  schimbul calului zis si facut.El  a facut o povara  cu acel cal mai pune si tu de la tine sper  sati placa
Pre mica este buna dar ei ii trebue da 10-15 rindure deja va alege ea :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T21:04:34+03:00
Omul este o fiinta muncitoare,care ajuta pe cine poate si cu ce poate.El se difera de animale prin foarte multe aspecte,dar toti trebue sa fim respectati.De multe ori aud fraza ,,Omul munceste ca un cal,dar asta nu se refera anume ca este un animal,dar se refera ca omul este o finta muncitoare si la locul ei.Sun oameni nepoliticori care isi fac de cap si cele mai multe ori intrerup orele de multe ori ei sun numiti magari pentru ca nau nici un pic de respect fata de cei din jurul lor.Acesti oameni sun pentru unii o povara care o poarta mereu pe drumuri si in spate.Dar totusi Dumneseu alage si diferentiaza persoanele nepolicose.Si trebue sa stim ca toti suntem fiinte si nu trebue sa vorbim prea urit unu fata de alti.
            Cred ca team ajutat astept si un raspuns de la tine:D