Răspunsuri

2014-09-23T20:54:26+03:00
Eu stiu ca Mircea Eliade a murit din cauza unui Accident Vascular Cerebral.
http://ro.wikipedia.org/wiki/Mircea_Eliade
da am vazut dar nu prea sunt toate asa ca iau de la amandoi
Uitate pe site-ul care ti l-am dat...daca te uiti mai atent ai sa le vezi pe toate...
imi dai debutul lui mircea eliade???
Cauta pe wikipedia , site-ul care ti l-am dat ... acolo trb sa fie tot ... sper ca ti-am fost de ajutor . :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T20:56:57+03:00
Mircea Eliade a murit din cauza problemelor de sănătate la  79 de ani, a doua zi fiind incinerat. 
ms
Cele mai întâlnite sunt povestirea 'Cum am găsit piatra filozofală', 'Romanul Adolescentului Miop (miopia e o boala la ochi)' și eseul Yoga
ms
Dacă mai dorești vizitează site-ul : http://madalinaalex.blogspot.ro/2011/08/mircea-eliade-si-operele-sale.html
poti sami dai debutul lui mircea eliade