Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T20:47:16+03:00
Cum este sa fii actor
te simti bn practicand aceasta frumoasa meserie 
ai renunta la ea?daca da, de ce?
10 3 10
pune macar 2 raspunsuri
bn
1.imi practic meseria cu multa placere
2.nu as renunta la ea niciodata pentru ca o iubesc
esti multumit?
2014-09-23T20:50:41+03:00
I: De unde ai plecat in cariera?R: Am plecat de la... I: Cine te-a sprijinit? R: Mama, tata etc. I: Ai parte de ce iti doresti? R: Da/Nu. I: In ce film urmeaza sa joci? R: In nicinul. I: Care a fost filmul tau preferat? R: Filmul meu preferat? Toate mi-au placut. I: Iti plac rolurile pe care le joci? R: Da/Nu .... Sper ca te-am ajutat! :)
15 3 15