Răspunsuri

2014-09-23T20:26:01+03:00
Carte:pagini ,povesti
lumea micilor vietuitoare:libelula furnici greieras buburuza etc
instrum . muzicale:vioara chitara pian trompeta saxofon
10 2 10
unde
nush
mersi
am gasit:masina timpului,extraterestri,martienii
am inteles
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T20:33:14+03:00
Carte-carte de povesti, certe de colorat, carte de joc ...
instrumente muzicale:chitara, vioara ,. violoncel ,orga, pian,...
lumea micilor vietuitoare:muste, gandaci, greiere, furnica, bondar, albina,
misterele lumii inconjuratoare:Turnul din Pisa, Farul din Alexandria,Piramidele lui Keops.
11 3 11