Răspunsuri

2014-09-23T20:20:20+03:00
OxiziO2 CO2 SO2 FeO Fe2O3
Acizi H2O HCl H2SO4 H2SO3 HBr
baze Al(OH)2  NaOH BeOH Al(OH)3 BeOH
saruri NaCl 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T20:22:41+03:00
Na20,FeO,Al2O3,MgO,BaO
HS,H2SO4,HNO4,HCl,HI
KOH,NaOH,Al(OH)3,Mg(OH)2,Fe(OH)3
CaSO4,NaCl,AgNO3,Na2S,CaCO3

BAFTA LA SCOALA!!!!
acid sulfuros acid sulfuric acid azotic acid clorhidric acid iodhidric
hidroxid de potasiu hidroxid de natriu hidroxid de aluminiu hidroxid de magneziu hidroxid de fier 3
sulfat de calciu clorura de natriu azotatul de argint sulfura de natriu carbonat de calciu
BAFTA LA SCOALA
Mersiii