Răspunsuri

2014-09-23T20:16:02+03:00
Totul porneşte de undeva...Viaţa porneşte de undeva, de la ceva şi prin cineva. Acest undeva, ceva sau cineva suntem fiecare dintre noi, care dorim să pornim la drum pentru a descoperi cine suntem, ce misiune avem de îndeplinit şi ce paşi trebuie sa urmăm pentru a duce la bun sfârşitscopul... Un cuvânt poate însemna totul sau nimic, dar la început a fostCuvântul şi prin El s-a creat viaţa!
Timpul fiind masura lucrurilor, este nemijlocit legat de sentimentul popriei noastre existente. Simtim noi insine, ne schimbam, si vedem cum toate care inconjoara se nasc, se transforma si pier. Omul prin ratiunea sa, oricit ar incerca sa faca ceva durabil si vesnic, doar isi regaseste starea sa de muritor. Casele, regimurile politice, piramidele sau alte asemenea constructii, pina si stelele, galaxiile, toate isi vor afla la un moment dat sfirsitulncerca sa-ti petreci timpul cu cei apropiati.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T20:32:14+03:00
Era odata un imparat foarte fericit pentru ca avea un ceas vrajit . Ceasul putea sa opreasca timpul in loc , intr-o zi s-a gandit sa se joace putin cu timpul , fara sa stie ce se poate intampla . Oprind si pornind timpul tot mereu deodata se opreste totul si ceasul se strica, imparatul ramanand singur incepe sa panga dar deodata totul revine la normal , imparatul fericit spune ca s-a intamplat miracolul timpului, dar toata lumea mergea invers . Imparatul suparat se duc la palat si incepe sa planga, tot plangand si plangand adoarme . In vis ii apare regele timpului spunandu-i ca nu-i bine sa se joace cu timpul . Imparatul implorandul sa faca un miracol al timpului si sa revina totul la normal ca si cand ceasul n-ar fii existat . Imparatul se trezi bucuros ca miracolul s-a intamplat !
7 3 7