Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T20:06:42+03:00
Capul- ca parte morfologica este substantiv cu finctia sintactica de complement direct.
eu- pronume functa de subiect.
artagos- adverb de mod, fuctia sintactica de complement circumstantial de mod.
1 5 1
2014-09-23T20:09:56+03:00
Isi  retrage=predicat
capul=complement
eu=subiect
plictisit=complement
foarte=P.S
ma  lungesc=predicat
pe  canapea=complement
Bubico=subiect