Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T20:12:58+03:00
Stim ca volumul sticlei este de 500ml si are masa de 20 grame.--- intelegand astfel ca sticla este goala.

Apoi ne spune ca se umple cu un lichid si ajunge sa gantareasca 150 g dar din cele 150 g , 20 g sunt sticla nu ? deci masa de lichid este 150 - 20 =130 g


ρ= \frac{m}{v} ⇒ ρ= \frac{130g}{500ml} ⇒ρ=0,26 g/ ml 

aceasta este densitatea lichidului.

2014-09-23T20:14:54+03:00
M=130g
500ml=500cm3  ro=m/v=130g/500cm3=0,26g/cm3
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters