Mircea are 180 lei,Dan 127 lei,iar Radu 216 lei.Fiecare dintre cei trei isi cumpara cate un joc de acelasi fel.Acum mai au impreuna 214 lei.Cat costa jocul?Cati lei iau ramas fiecerui baiat? Va rog sa ma ajutai repede!

2

Răspunsuri

2014-09-23T20:02:51+03:00
Un joc costa 103 lei ,mircea mai are 77 de lei, dan mai are 24 de lei , radu mai are 123 de lei
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T20:08:11+03:00
180+127+216=523
523-214=309
309/3= 103 lei un joc
180 - 103 = 77 lei Mircea
127 - 103 = 24 lei Dan
216 - 103 = 113 lei Radu