Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T19:52:36+03:00
Observam ca  13^{2} = 12^{2} + 5^{2}
                           169=144+25
                             169=169 => triunghiul ABC este dreptunghic
2014-09-23T19:59:23+03:00
Aplicam teorema lui Pitagora si daca ne da acelasi rezultat si la patratul ipotenuzei si la suma patratelor catetelor atunci triunghiul abc este dreptunghi. :
5 la a 2 +12 la a 2a= 13 la a 2a
25+144=169
169=169 de unde rezulta ca triunghiul ABC este dreptunghic.

2 5 2