Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T19:48:35+03:00
Schița este o operă epică, în proză, de dimensiuni reduse, cu o acțiune restrânsă la care participă un număr mic de personaje, surprinse într-un moment semnificativ al existenței lor, într-un timp relativ scurt.
Fabula este o scurtă povestire alegorică, care aparține genului epic, de obicei în versuri, în care autorul, personificând animalele, plantele, fenomenele naturii și lucrurile

2014-09-23T19:50:36+03:00
Fabula este o povestire in care sunt aratate animale potrivite caractere omenesti