S-au cumparat 9 kg de mere si 6 kg de struguri cu 54 de lei. 1 kg de struguri costa de 3 ori mai mult decat un kg de mere . Cat costa 1 kg de mere? Dar un kg de struguri? Va rog sa ma ajutati!!! Primul raspuns dat in max 10 min va fi premiat cu cel mai bun raspuns si un multumesc...

2

Răspunsuri

2014-09-23T19:49:25+03:00
9m+6s=54
s=3m =>9m+18m=54 => 27m=54 => m=2lei
s=2*3=6 lei
unde m=un kg de mere
s=un kg de struguri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T19:50:07+03:00

9m+6s=54

s=3m

9m+6x3m=9m+18m=27m=54

m=2 lei

s=6 lei


1 5 1