Răspunsuri

2014-09-23T19:37:48+03:00
Articolele nehotarite sunt un / masculin , une/ feminin, des/ plural                                        articolele hotarite sunt le/ masculin, la/ feminin, les/ plural si l' pentru cuvintele care se incep cu h sau cu o vocala
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T20:56:25+03:00
Articolele nehotarate sunt : - masculin : un 
feminin : une 
Iar la plural : des 
Articolele hotarate sunt :  masculin : le 
feminin : la 
 Iar la plural : les 

Sper ca te-am ajutat ...............
1 5 1