X=20*150 supra 100.....tai de la 150 un zero si de la 100 inca un zero.,..si scri x =20*15supra 10...= cu x =300supra 10....mai tai un zero de la zece si unu de la 300.
SI scri 30 supra 1 =………x =30
Sper sa te ajute
!!!!
ce inseamna *

Răspunsuri

2014-09-23T19:28:43+03:00
20/100*150=3000/100=30
Este 75
20 la suta inseamna 20 supra 100
apoi tu ai cuvantul DIN care matematic este inmultire
Aratati-mi va rog rezolvarea
apoi am inmultit 20 cu 150 care este 3000 dupa care am impartit la 100 obtinand 30
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T19:34:09+03:00
20% din 150=  \frac{20}{100} · 150 = 30
Merci mult
Cu placere ^.^
ai gresit
Am editat.. Acum am observat ca am omis ceva .