Răspunsuri

2014-09-23T19:15:00+03:00
Marius este prietenul meu cel mai bun.Uneori este timid dar este si istet,el este inalt are ochi caprui,parul castaniu....  mai scri u ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T19:17:08+03:00
Prietenul trebuie sa iti fie alaturi mereu indiferent de situatie !
Prietenul adevarat, plange cand plangi tu si rade cand tu esti fericit !
Asa prieteni, rar gasesti, dar mai bine ai un prieten bun decat multi care te vorbesc pe la spate ! Noi nu avem nevoie de astfel de prieteni !
Sper ca ti-am fost de ajutor ! :***
1 5 1