Cum se zice sotie,copil,sot in engleza? Imi trebuie pentru acest exemlu:
Daniel is nicoleta's husband! Vreau traducerea la sotie copil si sot in engleza!
Mulkt
Multumesc!

2
sot-husband/sotie-wife/copil-child sau baby in cazul in care acel copil este copilul familiei

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T19:14:24+03:00
2014-09-23T19:14:42+03:00
Copil - Child
Sot - Husband
Sotie - Wife