Răspunsuri

2014-09-23T19:09:13+03:00
Pe primu sunt 300
pe al 2 sun 352
ai pe al 3 sunt 323

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T19:09:55+03:00
Notam raflu1 cu a raftul 2 cu b si raftul 3 cu c            a+b+c=326  a=b+26  c=b*3  de aici poti inlocui si zici . avem b+26+b+3b=5b+26=326  326-26=300/5=60 de aici rezulta ca b=60  a- b+26= 60+26=86   a=86  si c=3*b= 60*3-180  c=180                                                                     a=86   b=60   c=180