Răspunsuri

2014-09-23T18:54:28+03:00
O carte e ca o grădină pe care o duci în buzunar.
O carte face cât un lingou de aur.
Cartea-i o comoară nepreţuită.
E mai bine să stai desculţ decât fără carte.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T18:55:44+03:00
Lectura este pt. mine creea ce antrenamentul este pentru trup.
Unele carti se citesc in bucatarie, salon, etc. Dar cele mai bune carti se citesc oriunde ... 
Lectura este o forma de fericire. Unica la care nu vom renunta.
Orb este cel care nu a citit niciodata o carte.
ai carte ai parte
cartea e darul cel mai depret
cartea este unica comoara