Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T14:40:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
309-3=306
al treilea numar 309:6=51
primul numar 51*2=102
al doilea numar 102+2=104
al patrulea numar 51+1=52
102+104+51+52=309

1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-02-17T15:02:04+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b+c+d=309
a+b=2(c+d) ⇒ 2(c+d)+c+d=309 ⇒ c+d=103
c+d consecutive ⇒ c+c+1=103 ⇒ 2c=102, c=51,d=52
a+b=2(c+d)=206
a+b pare consecutive ⇒ a+a+2=206 ⇒ 2a=204, a=102, b=104
Numerele sunt: 102, 104, 51, 52
1 5 1