Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T18:40:04+03:00
Voi face egaliatete intreoameni voiface in asha mod incit toti sa aiba de lucru shi ce minca sa fie pace pe tot globul pamintesc toti sa se inteleaga intre ei 
2014-09-23T18:42:26+03:00
As pune cercetatori sa inventeze o masina a timpului ..sa  ne putem apara mai bine tara atunci cand ia a fost  atacata de rusi etc..as coate lb straine