Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T18:32:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Vantul se aude lin .
Masina merge lin pe sosea . 
2 4 2
2014-09-23T18:35:11+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ochi al geamului, al aragazului ochi de ou ochi organ al corpului
2 1 2