Răspunsuri

2014-09-23T18:21:44+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T18:24:19+03:00
Citind iti dezvolti vocabularul .
Cand citesti o carte citesti o inima
Citittul este important , fara el nu poti face nimic .
Cu cititul ajungi departe cu prostitul nu.
Citeste mereu, te va ajuta in viata de zi cu zi .                         
 Sper ca te-am ajutat.
Cititul a devenit o activitate destul de rar intalnita in randul elevilor
O carte buna are darul de a-si trece cititori printr-o serie de trairi si emoti