Răspunsuri

2014-09-23T18:08:58+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Patru-numeral cardinal
oameni-substantiv comun
stau-verb predicativ
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T18:15:08+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Patru-nuneral cardinal
oameni-substantiv comun
stau verb predicativ
Cred ca tiam fost de ajutor :D