Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-23T18:00:02+03:00
Coada este o prelungire în extremitatea posterioară a corpului anumitor animale în formă de apendice. Coada la unele animale conține țesut osos, respectiv vertebre  care sunt o continuitate a coloanei vertebrale, iar la altele fiind formate doar din țesut moale.
intrebarea era :"de ce au animalele coada" , nu ce este coada
2014-09-23T18:00:20+03:00
Un mod de adaptare la viata , sau de exemplu la pisici pentru a-si mentine  echilibrul